neanladinyurdagul esmerella37 ya bendede pco var aşırı ileri derecede 2. Gebeliğim içindeyim şuanda . Jel ovülasyon testi ve inofolic combi kullandım . 17 haftalık gebeyim şuan dene derim
esmerella37 neanladinyurdagul ya ne guzel masallah bakalım carsamba doktora gidiicem bi ne diycek ona gore haraket ederim