kızlar 20+3’deyiz aşırı iştahsızlık var yani şöyle söyleyeyim kahvaltı yapsam gün icinde canım tatlı istese ve yesem şükür edecek durumdayım asssla yemek yiyemiyorum zorla bile olsa canım hiçbir şey istemiyor böyle olan var mı bebeğime bir şey olur diye korkuyorum