Arkadaşlar merhaba 30+3 günlük hamileyim son bir haftadır tek göğsümde aşırı bir ağrı var. İlk önce göğüs ucu yarası ile başladı. Aile hekimi krem önerdi onu kullanıyorum. Ama fayda etmiyor göğsümün tamamına bıçak saplanır gibi bir ağrı yayılıyor. Özellikle hareket ederken nefesim kesiliyor. Başına böyle bir şey gelen var mı ne gibi bir çözüm buldunuz?