Suleyce1 Kızlar 1 haftadır grip oldum ve çok ağır geçiyor ciğerlerim tıkanık gibi nefes almakta zorlanıyorum balgamı ne geçirir ya da benim kadar kötü olan oldu mu normalde hafif burun akıntısıyla atlatırdım gribi
Papatyaa20 Suleyce1 Geçmiş olsun 🙏😊38 haftalık hamileyim ve bende malesef grip oldum ama benimki öyle ağır geçmiyo çok şükür toparlanıyorum yavaş yavaş 🙏🥰
JaleTogrul Suleyce1 valla bende ayni durumdaydim ilac filan iyilestiremedi en son doktorum serum yazdi, c vitamini filan vardi icinde ondan sonra kendime geldim.. neredeyse bir aydir girptim ya🥲
minikaras Suleyce1 canım benimde öyleydi tam atlatabilmiş değilim grip bulantıda yapıyor olacak gibi değildi doktora gittim çok abartmaksızın nane limon tüketebilirsin demişti bi de bol bol su dinlenme ve meyve
Suleyce1 Papatyaa20 teşekkür ederim ben mahvoldum nefes alamaz hale geliyorum geceleri ilaç zaten yazmaz diye düşünerek doktora gitmemiştim ama bugün mecburen gideceğim galiba
Neseslem Geçmiş olsun allah şifa versin bende cok agir gecirdim serumla ilacla duzeldim ilac veriyorlar iyi geliyor birde ben kekik cayi içtim balli oda rahatlatiyor