babyy__ Amin inşallah çok teşekkür ederim darısı sizlerin başına . Memnun kalmadım açıkçası tavsiye etmiyorum , tabiki işini çok iyi yapan ebeler hasta bakıcıları hemşireler vardı allah hepsinden razı olsun ama ben ceysu hanımdan memnun kalmadım aşırı ilgisizdi sanki kaç aydır hastası değilimde rastgele doğumuma girmiş gibi . Suni sancıyı aşırı düşük dozda verdiler ilk başlarda sancım çıksada çok şiddetli değildi çünkü daha açılmam 1 cmdi , 3 cm’e ulaştığını söylediklerinden sonra arttı sancılarım 1 saat anca sancı çektim hemen açılman yok deyip sezeryana ittiler hepsi bir ağız olup açılman olmuyor olmaz demeye başladılar . Kendimi bir anda sezeryanda buldum, spinal istiyordum sormadılar bile direkt epidural anestezi yapıldı istemediğim halde kendi kendilerine karar verdiler . Ayrıca açılmam daha 3 cm’ken çatalda 1 saat boyunca sancı çektirdiler afedersiniz gelen giden parmakladı açılma var mı diye . 1 saatte kaç cm açılma olabilir üst üste açılmaya bakmanın anlamı ne . Zaten o çatalda sancı çekmek ve sürekli birilerinin gelip gidip alttan muayene etmesi moralimi çok etkiledi .