Zhlck bende Ms hastasıyım benimde ilk hamileliğim ama ben ilacıma devam ediyorum. Teşhisim nişanlıyken konulmuştu ve doktorum ilacı verirken ileriye dönük yani evleniceksin çocuk sahibi olmak istiyceksin diyerek verdi hamileliğimi öğrendiğimden beri ilacıma devam ediyorum elhamdülillah ki ne bende ne bebeğim de bir sıkıntı yok ilaçtan ötürü inşallah böyle de devam eder emzirirken de kullanmaya devam edicem inşallah ilacı da