mine3444 Emzirdikten sonra ağlamaya aranmaya devam mı ediyor eğer emince uykuya geçip bir süre uyuyorsa altını en az 5 6 kez islatiyorsa doyuyordur bu haftalarda doktor kontrolünden geçmiş olması lazım kilo alımı normal dediyse doktor sık sık emzir eğer az ise ve sürekli huzursuz bez sayısı az ise doktorunla konuşup sütün artana kadar mama verebilirsin ya da emzirme sonrası sütünü sagip verebilirsin bazen bebekler emmeyi ilk evrede pek beceremeyebiliyor