Merhaba ilişki sonrası kanamam oldu hastaneye gittim kasiklrm dehşet ağrıyordu sonra bebeğe baktlr gayet iyiydi sonra bana progestron iğne yaptılar ve eve gönderdiler eve geldim lavaboya bi girdim kan aktı tekrar sizce normal mi bu iğne den sonra etki olablrmi