Arkadaşlar kendim için yazmıyorum eltim için yazıyorum 3 gün önce doğum yaptı belden uyusturmali bir şekilde sezaryan oldu ve şuan aşırı derecede boyun omuz ağrısı falan var felçli gibi resmen canı da çok yanıyor bu ağrı normalmis aslında ağrı kesici falan alıyor ama işe yaramıyor başka ne iyi gelir bu ağrıya nasıl daha kolay geçer ?