Hanımlar hayırlı geceler 😇 uyumayanlar olarak bu saatte sormak aklıma geldi🤭 24. Haftamda şeker yüklemesi yaptırdım ve açlık sınırı 95 biliyorsanız ve benim 97 çıktı tokluk değerlerim normaldi. Doktorum beni endokrine yönlendirdi diyet başlanıldı. 2 hafta sonra kontrole gittiğimde ölçümlerin gayet normal çok yüksek değil dendi. Ama doktorum şekerden dolayı normal doğum önermiyor ve 39. Haftada sezaryen yapmak istiyor 38 bitiminde sizlerinde başına geldi mi sezaryen olmaktan çok korkuyorum 😐biraz uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin