Ben Zeynep Elmalı’ya gidiyorum. Daha önce de boş gebelikten dolayı kürtaj işlemi yapmıştı Zeynep hanım bana. Çok soğukkanlı bir doktor. Güven veriyor, ters giden bir şey olduğunda sizi telaşlandırmıyor. Soğuk bir duruşu var evet ama o hali insana güven de veriyor aynı zamanda :) Ben memnunum doğumu da orada yapmayı düşünüyorum şimdilik.