Hacer1993 Arkadaşlar merhaba , bildiginiz üzere her gün fiyatları artıyor . Aranızda bez stoğu yapan var mı . Kaçar paket aldınız bilgilendirirseniz çok sevinirim .
Senaykork Hacer1993 bebeğin cildi neyi sever neye tepki verir belli değil O yüzden 2 paket sleppy 1 numara (42 li) 2 paket sleppy 2 numara (42 li ) Aldım gerisi ihtiyaca ve kilo durumuna göre artık
Likayolcusu Hacer1993 ben 3 numaraya kadar aldım yeter diye düşünüyorum kızıma göre hesapladım ben ikiz bebeklerim olucak biraz daha minik doğucaklarından küçük bedenlerden biraz fazla aldım 4 paket 1 numara sleepy bio 4 paket 2 numara sleepy bio 4 paket 3 numara sleepy bio aldım şimdilik böyle 🥰 elime biraz para geçse alıcam daha da
Hilalbeby Hacer1993 niye pure soft aliyosun ki normal Molfix al pişik olup olmicagini bilemicegimiz için 1 paket aldım içinde 80 civarı vardi sanırım eğer olursa bende stoklicam
Hacer1993 Hacer1993 1 numaradan 160 lı 1 paket aldım. 2 numaradan 224 lü 2 paket aldım.3 numara 98 li 6 paket aldım.4 numara 86 lı 6paket aldım. En uzun 3 ve 4 numara kullanılıyormuş. Şimdilik yeterli diye düşündüm☺️
Likayolcusu Hacer1993 tam hatıflamıyorum ama bio naturallerin zaten sabit diye biliyorum 60/50arasıdır galiba
Dudumundo Hacer1993 2 paket 1 numara aldım. 70+70 4 paket 2 numara aldım 60lık 2 paket 3 numara aldım 144+144 pişik mişik yapmasiz inşallah diye dua ediyorum hepsini prima aldım 😅 mevcut ekonomik koşullarda ne stoklayabilirsem stoklayacağım.
Yagmure Hacer1993 bebişin cildine iyi gelmezde elimde kalır diye hiç almadım doğuma yakın 1 numara sleppy almayı düşünüyorum başlangıç için duruma göre almaya başlayacağım ama ıslak mendil alıyorum uygun denk geldikçe