Crocus20 Minimiki aslında tek başına ikiside çok güzel isimler ikisinden birini koymayı düşündünüz mü?
Ado Eminedmghcgllr benim kızım da asya bence tek köy ikiye gerek yok heryerde çok beğenilen sevilen bı isim oldu bende çok tereddüt etmiştim iki isim olsun derdim şuan iyiki tek koymuşsuz diyorum 3 yaşında şuan çok güzel bir isim
Beyazeller Csknaz Ben rüyamda gördüm o yüzden hiç isim aramadım . Diğer ismine de babası kitap okurken karar verdi 😌