Csknaz Kızım olucak 20 haftalık hamileyim ama isim konusunda bisey içime sinmiyor hiç ne koyucam bilemiyorum sizler neler koyucaksiniz yardımcı olun lütfen 😣
Senaykork Csknaz nisanliyken belliydi bizimki Türkiye’de sadece 1909 kişide varmış Dolunay olucak. Herkesin koyduğu Asel Hira isimleri evet güzel ama bıkkınlık geldi Dolunay koymasaydim Ada Ela Leyla Duru Doğa Sena Beren Bilge Öykü Eslem Bunlardan birini koyardim
Eminedmghcgllr Ben 35+2 oldukk eşim Asya olsun diye tutturdu ben bile hala kararsizim .tmm hadi Asya olsun diyorm ama tek isim istemiyoem nedense suanda buglem asya da bi takili kaldm .ah bu cocuklara isim bulmak cok zor
Ado Eminedmghcgllr benim kızım da asya bence tek köy ikiye gerek yok heryerde çok beğenilen sevilen bı isim oldu bende çok tereddüt etmiştim iki isim olsun derdim şuan iyiki tek koymuşsuz diyorum 3 yaşında şuan çok güzel bir isim
Minimiki Ben 38+2 oldum hala isim bulamıyorum🥲 Duru Doğa koyucam galiba. Tek sorun fazla benzer olmaları
Crocus20 Minimiki aslında tek başına ikiside çok güzel isimler ikisinden birini koymayı düşündünüz mü?
Melegimm_2509 Handeak çok farklı bir isim ama sırf duyulmamış değişik olsun diye de ilerideki hayatını etkileyebilecek isimler seçmeyin bence. Malum insanlarımız dalga geçmek konusunda bir numara
Handeak Melegimm_2509 Adı değişik olsun diye düşünmedik içimize sinen tek iaim Karaca oldu. Maalesef sizin dediğiniz gibi çocuklara liya miya siya elis belis lilya gibi tuhaf tuhaf isim koyanlar düşünsünler.
Goknur_mahan 30+5 olduk bizde Hala isimde karar veremeyenlerdeniz…☺️ Abimiz Asel Mina istiyordu.. Eşim Miray dedi.. Ben Ceylin yada Nilay diye düşünüyordum..Sonuç olarak hala ismimiz belli değil