Yaklaşık 4 yıldır reflü rahatsızlığım zaten vardı lakin hamilelikle birlikte dayanılmaz bir işkence haline gelmişti ne yatabiliyor ne oturabiliyordum yanmadan dolayı nefes almakta bile güçlük çekiyordum kaç şişe şurup bitirdiğimi hayırlamıyorum bile ama sadece anlık rahatlama sağlıyordu maksimum 15 dakika 😒 Sonra doktorum NEXİUM adında bir hap yazdı sabahlaro aç karna 1 adet yutuyorum bunca zaman işkence çekmişim resmen kullanmaya başladığım andan itibaren be yersem yiyeyim 1 sefer bile yanmam olmadı Allaha çok şükür isterseniz bir doktoruna danışın Allah kolaylık versin zor bir rahatsızlık.