NobleMom jsjsjs 😂 Hatice Beril büyük şu an 5. Sınıfa gidiyo tam bi prenses. Su gbi maşallah. Ama bebekliğini sorarsan anasına kan kustururdu üstünü başını giymez çıplak altında bezle kadın apartman kapılarında dururdu eve sokmazdı. Canını sıkacak bisey söylesek kovardı evden 😂😂 aşırı güzel bi bebekti ama çok aksi huysuz ağlak sinirliydi. Kardeşi doğunca düzeldi tabi abla olunca. Şmdi çok akıllı çalışkan çok güzel bi kız. Eylül kızımdan bahsedeyim çok kolay bi bebek deil oda 😄 tabi Beril e kıyasla çok çok iyi sakin. Çok dost canlısı bi kızım var herkesle oynar koşar hoplar zıplar aşırı hayvan sever ( isminden mi burcundan mı bilmiyorum ) parkta kızımı yalamayan kedi köpek kalmamıştır. Çok sevimli ve tabiki bana göre dünyanın en güzel kızı 😂💛💛