Zhrahmt bişey sorucam ben iki kere kan verdim doktor hcg yükseldiği için hamile olduğumu söyledi ama daha adet günüme bir hafta vardı bugün normalde adet günümdü, sancım var sanki adet olacakmışım gibi , sizdede böyle olmuşmuydu yoksa hamile değilmiyim acaba , korkuyorum cevap yazarsanız sevinirim