Ama eğer gerçekten sürekli yediklerinizi çıkarıyor veya yiyemiyorsanız kısa zamanda ilaç kullanmanızı tavsiye ederim çünkü gebelik sürecinde bu durum hem sizi hem bebeğinizi çok etkiler. Bir şey yiyemediğiniz için tansiyonunuz düşer kan şekeriniz düşer. Ben 2 gün yemek yemeden durabilen biriyken şimdi 2 saatten fazla aç kaldığımda elim titriyor tansiyonum düşüyor.