Ebrar0122 bende aynı durumları yaşıyorum genelde babam sadece gidiş bileti alıyor zaten 15 güne evini eşini özlüyorsun dönüyorsun ama eşimde hep aynı demogoji 😅 hamileyim hele şimdi asla yalnız göndermem düşüncesinde bende beraber gidelim dedim onada değişiklik olsun öyle yapcaz bakalım sizde olmadı eşinize teklif edin veya aileniz gelsin bu kez