1prensesannesi_ bende 5. Ayımda gelmeye başladı aslında çokta iyi Birşey değil çünkü bende mastit oldu oda neden oluyor süt birikiyor birikiyor sonuç mastit onun boşaltılması gerekiyor çok ağrılı ve çok kötü Birşey sürekli şıpır şıpır akıyor göğüslerim patlayacak gibi oluyordu banada doktor normal demişti o zamanlar ama hiçte normal değil yani. Birde diyorlar ki bebek emdikçe düzelecek bebeğin midesi ne kadar ki göğüsteki sütü boşaltsın hadi birini boşalttı diğeri ne olacak valla piskolojim bozulmuştu heryerim süt oldu halılar koltuklar koyafet zaten giyinemiyordum aman yine sinirlerim bozuldu 😂 neyseki antibiyotik yazdılar onu kullandım biraz düzeldi gibi inşallah kimsenin başına böyle Birşey gelmez