hms yukarıda yazmışlar zaten ek olarak ben 3 saatten fazla aç kalınca başım dönüyordu elim ayağım titriyordu. İnsülin kullanmıyorum ama diyetteyim. Ve hamileyken diyette olmak çok zor umarım sende çıkmaz, şeker yüklemesine karsi olanlar çok ama benim doktorum kesinlikle yapacaksın dedi. 2 baklava yemekle aynı şey diyolar. Öyle düşününce yaptırmak mantıklı gibi, eğer şekerin varken dikkat etmezsen sonuçları çok üzücü oluyor, riske girmeye değmez