Ask-bebegim Deniztrn ya sizinkinin markası nedir acaba ay hergun deniyoruz yok duyulmuyor 14+4 oldum halayok
Deniztrn Ask-bebegim angelsounds benimkinin markası.. bebek yağı ile denediniz mi onunla daha iyi oluyo bence ultrason jeli çabuk kuruyo