Hanfnr_1 spinal sezeryan:incecik bir iğneyle belinin omurga boşluğuna iğne yapılarak uyuşuyorsun vurunduktan sonra 3 dk içinde belinden aşağısını hissetmiyorsun çocuğunun çıkış anını ilk iletişimini sağlıyorsun 5 saat sonra etkisi geçiyor çabuk ayaklanıyorsun ve sonrasında bel ağrın olmuyor çocuğunla daha rahat ilgileniyorsun şahsen spinal sezeryanla ilk oğlumu doğurdum şimdi aynı teknikle ikinci oğlumu doğurcam aşırı rahat ettim ayrıntılarını sorabilirsin
Epidural sezeryan:bel boşluğundan kateter adı verilen (incecik bir pipet gibi düşünebilirsin)onu bel boşluğuna sabitliyorlar ve onun içinden uyuşturucu sıvıyı veriyorlar anestezi süreleri diğeriyle hemen hemen aynı belinden aşağısı uyuşuk fakat acısı biraz daha değişik oluyormuş ve bel ağrısı fazlaca oluyor bunuda öz ablamdan biliyorum hatta sonrasında bel fıtığına döndürdü biraz sıkıntılı bir uyuşturma tekniği bence zaten doktorların çoğu spinale yönlendiriyor
Genel anestezi:kol damarından klasik damar yolu açılarak verilen bir uyuşturucuyla komple vücut olarak uyuşuyorsun geç uyanıyorsun çocuğun ilk anlarını göremiyorsun ve sonrasında sütün geç gelebilir baş dönmesi olabilir titreme üşüme olabilir
Sağlıklı doğumlar dilerim