Kızlar merhaba hava değişiminden mi birinden mi bı şey kaptım bilmiyorum dünden beri burun akıntım ve boğaz yanmam var hafif, ilaçta kullanamıyoruz malum.İhlamur felan içtim ama nafile.bağışıklıgi çok zayıf biriyim ilerlerse hastalık baya zor atlatiyorum.Neler yapabilirim geçmesi için.?
Hastalık bebeğe zarar verir mi?
Önerilerinize ihtiyacım var.