Selam anneler ve anne adayları,
Hemen Doğum hikayemi anlatmaya başlıyorum. Mümkün olduğunca kısa tutmaya çalışacağım, uzun olursa affola ☺️ Sonuna kadar okuyanlara da şimdiden teşekkür ederim ☺️
Gebeliğin başından beri devlet takipliydim. Ve 39. Haftaya kadar 4 doktor değiştirmek durumunda kaldım, en sonuncu doktorum çok iyiydi. Keşke hep ona gitseymişim dedim. Bu arada Trabzonda oturuyorum. Kanuni eğitim ve araştırma hastanesi ne gidiyorum. Hep asistanlar muayene etti, hiç bir zaman doktora denk gelmedim. Yani her ay aynı doktora randevu alsam da asistanlar hep farklı oluyordu. Bu durum da insanın canını sıkıyor.
Neyse son doktorum Recep Erin idi, onun yerine de asistan bakıyordu ama nasıl söyleyeyim ilk defa böyle ilgili bir asistan gördüm. Son 3 hafta gittim kontrole ve her gittiğimde bi hafta sonra gel dedi. Nst vs istedi onları çektirdim falan. Bu arada 36. Haftamda nst ye girmeye başladım. Her hafta kontrole gittiğimde doğum tarihimi sordum ve her seferinde 41. Haftaya kadar bekleyeceğiz dedi.
Zamanında annem ilk bebeğini(abimi) zamanı geçmiş doğumdan ötürü kaybetti. Bebek anne karnında dışkısını yemiş, doğmuş ama 3 gün yaşayabilmiş. Ondan ötürü hep bir korkumuz vardı, ya 41. Haftaya kadar bebeğime bişey olursa diye. Bunun üzerine özel imperial hastanesinde filiz Tanrıkulu an gitmeye karar verdim. 22 Mayısa randevu aldım. Ultrason muayenemi yaptı, gebelik süresince yapılan testler detaylı ultrasonların sonuçlarını sordu onları söyledim, e nabzı üzerinden tahlil değerlerime baktı inceledi ve 23 Mayıs sabahı için (epidural)sezaryen günü verdi. İnanır mısınız babasıyla istediğimiz doğum tarihlerini konuşurken hep 23 Mayıs 2023 de doğsa deyip duruyordum ve isteğim gerçek oluyordu 🥰🥰 oğluşumla kavuşacağım tarihi öğrenmiştim artık, bir yandan aşırı heyecanlı bir yandan da aşırı stresliydim, çünkü ilk defa büyük bir ameliyata girecektim. Çok şükür ki ikimiz de çok iyiyiz.
23.05.2023 sabah 7.30da hastaneye gittik annem ve eşimle. Yatışımız yapıldı ameliyat önlüğü giydirildi, ameliyathanenin önünde annem ve eşimle görüştük ve içeri girdim. Önce sedyeye aldılar epidural iğne vuruldu ve yardımlarıyla sedyeye uzandım. Kollarımı sağa ve sola sabitlediler. Sanırım saat 8 civarıydı. Doktorum geldi uyuşukluğuma baktılar sonrasında işlem başladı. Ortam gerçekten çok güzeldi, sohbet havasında ve müzik eşliğinde doğum süreci geçiriyorsun.. ☺️ Doktorum da gerçekten çok iyi ve ilgiliydi. Uyuşukluk hissiyatı çok farklı gerçekten, itiştirme dokunma hissediyorsun ama acı yok hiçbir şekilde. Sondayı da uyuşukluk olduğunda taktılar onda da hiç acı hissetmedim. Neyse doğum başladı ve 10 dk geçmeden saat 8.52 de oğluşum dünyaya gözlerini açtı.. 👼💙 Doktor tam zamanında doğru bir karar vermişiz dedi, neden? diye sordum. Kordon bebeğin boynuna dolanmıştı dedi. Çok şükür bebeğimiz sağlıkla doğdu. Devlet hastanesini beklemiş olsaydım belki de bebeğime bişey olacaktı. O yüzden annemden bin kez razı olsun allahım, ayağına taş değdirmesin. Onun sayesinde fikrim değişti, ben en başından beri normal doğum yapmak istiyordum. Annem de çok ısrarcıydı sezaryen ol kurtul ben seni öyle acı içinde kıvranırken görmek istemiyorum, dayanamam diye. Hayırlısı buymuş ki doğumum sezaryen oldu.
Bebeğim, Ali Arda’m 3500 gr 51 cm doğdu. Hemen de ağlamaya başladı sessiz sessiz ☺️ Beraber güzel fotoğraflar çekildik bebeğimle+ doktorumla🥰 sonra onu üzerini giydirmek için başka bir odaya aldılar ve benim dikişlere başladılar.. tam 30 dk sürdü dikişlerin bitmesi ve benim ameliyathaneden çıkmam.. odama geçtiğimde bebeğimi de getirdiler hemen.. dünyalar tatlısı bir paşam var artık benim.. doğumun üzerinden 5 gün geçti, beslenme rutinimize alışmaya çalışıyoruz şimdilik.. göğüs ucum olmadığı için şuanlık pompa ile sağıp biberon ile besliyorum.. Ümit ediyorum ki göğüs ucum çıkacak ve artık emzirmeye başlayacağım.. konu hakkında tavsiyelere açığım bu arada 🥰
Neyse oğluşum uyandı, ben kaçtım☺️ Size iyi okumalar..🥰
Darısı tüm gebelerin başına, sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeklerinizi inşallah 🙏 Yorumlarınızı ve merak ettikleriniz varsa da çekinmeden sorabilirsiniz. Mümkün olduğunca yardımcı olmaya çalışırım ☺️😉
Hoşçakalın 👋