ShemsTural konuşunca zaten beni anlıyor ama beni anlasa da biz onların istediğini verip kurtulalım diyor . Sizin dediğiniz gibi bağlar kopmasın eşim arada kalmasın diye tüm çabam ama karşı taraf beni aileden görmüyor eşimin de beni benimsememesi için ellerinden geleni yapıyor . İstenmediğin halde ayaklarına gitmek tekrar istenmediğin halde telefonla aramak bunlar adım değil mi sizce . Özür dilerim tabi dediğiniz gibi küçültmez ama onlar hep daha çoğunu istiyor .Ben onları değil eşimin tutumunu sağlıklı bulmuyorum .O da bana destek olmadıktan sonra özür de dilesem yine aynısı olacak