Kızlar bugün çok enerjik uyandım akşama kadar bir şeyim yoktu akşam üzeri belimden bir ağrı girmeye başladı ağrı girince kasıklarım da da bir sertleşme oluyor ve maksimum 15 20 dk sürüp geçiyor bazen 10 dk ya bir bazen 20 dk ya bir giriyor sağa ve ya sola yatınca bir nebze azalıyor ama ayakta veya otururken ağrılar daha sancılı sanki sizce doğum sancısı mı çünkü eşim doğum başlayınca gelecek karakolda şuan 2 saatlik mesafede ne olur bana bir söyleyin bu doğum sancısı nasıl bir sancı nerden anlarım başladığını boşuna eşimi evhamlandırmak istemiyorum