Nagihan5454 başta kalsın diye yazıyorum emin değilim ama bence doğum yakın bebek doğum pozisyonu almıştır yürüdükçe sanki dışarı çıkacak hissi oluyor bu aylarda ilk gebeligimde 38 haftalarda öyleydim bende doktor yürüyüş yap derdi ama Ağrıdan dolayı yuruyemiyordum sağlıcakla kucağına al inşallah 🤲🏻☺️☺️