Kızlar selaam. Geçen hafta doktora gittiğimde 6 haftalık hamileydim ve vajinal ultrasonla bebeğimin kalp atışı görüldü ama çok çok çok hafif duyuldu sadece. Duyulmayıp görülmesi normal mi sizce? Doktor daha küçük, normal dedi ama çok endişeliyim. Daha önce bir düşüğüm oldu ve baya korkularım var.