anneirem27 Bebegime ek mama vermem lazım Doktor dedı bebegim27 günlük aptamil mama aldık hangı mama sn iyisi önerisi olan söyleyebilirmi lutfen
znkara anneirem27 hipp combiotic kullanmıştık oğlumda gaz sorunu yapmadı aptamilde şeker oranı çok yüksek bebeği şişiriyor diyorlar
KayraVeAnnesi_06 anneirem27 Hipp kullandık bebeğime gaz yaptı , sonra araştırıp evolvia aldım aşırı memnunum gaz da yapmadı kilo alımı da en az 1 kilo olarak ilerledi hep bebeğim prematüre doğdu şuan 6 aylık olacak hala mama anne sütü devam ediyoruz Tavsiye ederim
Adensmom8 anneirem27 ben yenidoğancıyım başta aptamil verdim aşırı gaz yaptı çok araştırdım ve sma optiproya geçtim çok şükür hem gaz sorunumuz kalmadı hem güzel besliyor 9aylığız hala sma devam
Mlke95 @anneirem27 ben SMA aldim çevremdekiler hep onu kullandı önerdiler ben de güvenip aldım 1 tane .