40+6 oluyorum yarın gelmek bilmeyen kızımla bugün son gecemiz büyük ihtimalle 1 saat önce acilden geldim hiç sancım ve açılmam yok malesef 🥺 yarın sabah poliklinikte muane olursun sonrasında büyük ihtimalle yatış ile birlikte suni sancı verirler dediler 🤷🏻♀️ Suni sancı en korktuğum şeydi sanırım başıma gelecek 🤰🏻 tecrübeli anneler ve anne adayları önerilere ve dualarına talibim🤲🏻🙏🏻💜