Canım adet ağrısı şeklinde ağrı tarif etmesen akıntı derdim çünkü çoğalıyor bu haftalarda bende yaşıyorum. Ama o bahsettiğin adet ağrısı varsa mutlaka kontrole git sızma şeklinde suyun geliyor olabilir ya da enfeksiyon olabilir. Erken müdahale edilir en azından. İnşallah bir sıkıntı yoktur geçmiş olsun