Yarenn14 30+3 oldum ama bu hafta inanılmaz zor geçiyor nefes darlığı halsizlik uykusuzluk tavan yaptı ve bebeğim sürekli yukarı doğru çıkıyor böyle olması normal mi
aysuyenihayat Yarenn14 normal canım aynı haftalarda bende en çok nefes darlığı ve kaburga ağrısından çekmiştim. Artık ağlamaktan helak olmuştum geçsin diye. Şuanda 37. Haftadayız rahatladım darısı başına 🥲💖