Elifnrcn Kızlar merhaba 33 haftalık hamileyim ara ara adet olacakmışım gibi ağrı giriyor karnıma bu doğumun yaklaştığını mı gösteriyor acaba çok tedirginim
Tugba_A_d Elifnrcn bende 25 haftalıkken başlamıştı ben doktorumla konuşmustum rahim doğuma kadar ara ara kasılarak ve ağrı yaparak kendini doğuma hazırlıyor demisti
Mervekilics-03 Yarın 36 haftalık olacağız bende ara ara adet olucakmışım gibi hissediyorum ve belime bazen ağrı saplanıyor. Sabahtan ne olur ne olmaz diye doktora gideceğim
Elifnrcn Mervekilics-03 aynen nerdeyse bende de aynıları oluyor bende korkuyorum daha erken doğummu yakın diye
Mervekilics-03 Elifnrcn yalancı sancı da olabilir canım vücut kendini doğuma hazırlıyorda olabilir bende emin olmadığım için bi gideceğim doktora düşünüp durmaktansa rahatlarım en azından
Mervekilics-03 Elifnrcn göründüm doktoruma nstde bir şey çıkmadı. Çok hareketli benim kız geçen hafta ters dönmüştü şimdi tekrar döndü doğum pozisyonuna dönme ağrısıymış benimki
inciata BENDE aynı şekildeyim 33+0m bazen öyle bir ağrı hissediyorum kıbırdayamıyorum bebek kasılıyor sanırım
Papatyaaa__ Mervekilics-03 benimde haftam 32belim ve karnımın altı ağrıyor doktordan 1hafta önce geldim merak ediyorum neden ağrıyor acaba?😕🥺