Esragungor34 Kızlar bugünden beri çok şiddetli sırt ağrım var ne uzanabiliyorum ne oturabiliyorum 30+6 haftalığım neden olabilir sizce
Mutluemos Esragungor34 ayakta cok kaldıysanız uzanın biraz yada duş falan alın büyük ihtimalle yoruldunuz dikkat edin kendinize iyi bakın lütfen ☺️
Bhrbynl Haftalar ilerledikçe ağrılar çoğalıyor canm merak etme benimde öyle bel ağrım çok fazla . Katın büyüdüğü için ağırlık bele vuruyor .korkma sen inşallah bi sıkıntı yoktur. Sağlıkla al kucağına bebeğini
Esragungor34 Mutluemos aslında sürekli uzanıyorum fazla ayağa kalkmiyorum serklajlı olduğum için belki sürekli uzandığım için de agrimis olabilir ilk gebelik olduğu için tedirginim biraz sormak istedim o yüzden
dilay_06 Esragungor34 ben de 33 haftayım maalesef kocam gece vardiyasında bir de yatarken karnına da yumuşak bir yastık koy bebek toplandığında falan daha az acı hissediyorsun