Zeynep6858 Merhaba arkadaşlar 35 haftadayım çam sakurada kaçıncı hafta itibari ile gün veriliyor bilgisi olan var mı Çarşamba günü randevum var ve acaba normal doğum yapana mı sezeryan olanamı tek kişilik oda veriyorlar bilgisi olan var mı😇
Basak37 Zeynep6858 merhaba benim de perşembe günü randevum var 35. Haftadayım bakalım.Üç gün önce arkadaşım da orada normal doğum yaptı.Tek kişilikti odası hatta kapıyı bile süslemişti💞
Ayselsilahimigetir Zeynep6858 merhaba konuyla ilgili bir bilgim yok 🙂 insallahh sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🤗🤗doktorunun adini öğrenebilir miyim bende çam sakuraya gitmeyi düşünüyorum da doktor önerirmisiniz rica etsem🫢
Zeynep6858 Basak37 inşallah bizde de öyle olur ben sezeryan olduğum için nasıl olur acaba iki kişilik mi olur diye düşünmeden edemiyorum inşallah hepimiz sağlıkla alırız yavrularımızı kucağımıza 😍sizin doktorunuz kim
Aysuyaman Basak37 benimde normal doğum olucak ikinci insallah orda doğum yapmayı düşünüyorum arkadaşınız memnun mu asistanlarmi doğurtmus doktor yok diyolar ne kadar doğru bilmiyorum çok korkuyorum ama orda doğum yapmaktan başka çarem yok zaten
91mer Basak37 memnun kaldımı ? Diyorlar herkes gelip gidip bakıyor asistanlar olsun ebeler olsun staj vs olarak hani o yüzde. O aşama herkes vokkk kötü yazmıştı tek başına bekliyorsun yanına kimseye almıyorlar
Zeynep6858 Ayselsilahimigetir doktorum çoğunlukla reza karabağlı ve can Tercan can bey yerinde olmuyor ama her gittiğimde reza bey kendisi oluyor yaklaşık 5 aydır orda devam ediyorum çokta memnunum burda ki yorumlara göre Karar vermemek lazım bence gidilip görülmeli😇
91mer Zeynep6858 sürekli takıpye olduğumuz doktor doğuma girmiyor dimi hani o gün doğumda kim nöbetçi ise o doğum yaptırtırıyır diye biliyorum
Basak37 Zeynep6858 amin hayırlısıyla inşallah 🐣Sabit bir doktorum yok ne yazık ki randevu alsam bile aynı doktora denk düşemedim ama hastaneyi genel olarak çok beğeniyorum ❤️Aklınıza gelebilecek bütün tahlilleri vs detaylı bir şekilde yapıyorlar 🙏🏻🍀
Zeynep6858 Basak37 aynen öyle bende çok şükür çok memnunum inşallah son günlerimizi son haftalarımızı da gönlümüze göre güzel geçiririz😇
Basak37 Aysuyaman Doğumu kim yaptırdı diye sormadım ama genel olarak memnundu.Ben de özellerde gidip doğum yapmak istemiyorum malum bi de ekonomik şartlar. Ama bir çok arkadaşım ve akrabam orada doğum yaptılar kötü bir şey duymadım