goncacan herkese mrb arkadaslar ben 32 mi 34. Haftada mi ne calisabilir raporu almistm simdi 37. Hftadayim ayri bir calisamaz raporu almama gerek var mi yoksa vakti dolunca otomatik olarak calisamaza mi geciyor
Aysegulinanc goncacan alman gerekiyor hastaneden bende 37 oldum gecen hafta doktorum 37 de verelim unutturma dedi hastaneden kağıdı alıp muhasebeciye sisteme girdirmeniz gerek
CeydaST goncacan gerek yokmuş zaten şu güne kadar çalışabilir yazdığı için o günden sonra doktor başla diyene kadar çalışamaz gibisinden. Bebek doğunca da doktor şu zamana kadar istirahatli gibi Bi rapor verecekmiş
CeydaST Aysegulinanc daha yeni 2. Bebeğini doğuran arkadaşımla konuştuk onun izni yeni bitiyor o dedi bana gerek yok diye
Ilayy_da Haftadan sonra çalışabilir raporu aldıysanız 37.haftaya girdiğinizde sistem otomatik olarak izine atıyor zaten ekstra birşey yapmanıza gerek yok ama yinede kafam rahat olsun derseniz muhasebe veya İnsan kaynaklarına sorabilirsiniz. Benim doktorum sistemin otomatik attığını birşey yapmaya gerek olmadığını söyledi öyle de yaptım şu an izindeyim
goncacan Ilayy_da aynen canm bende sordum doktoruma gerek yok raporda rapor bitis suresi yazıyor dedi