[silindi] esraEb ben bi kaç sefer yapmak zorunda kaldım evde yoğurt olmayınca hazır aldırdım. Bence hazırdan daha güzel oluyor o zaman çok beğenmiştm hatta. Ama tabiki köy yoğurdu tadında değil bi tık hazır tadı veriyor ama kesinlikle kötü değil 🌸
Snmkrby1_ esraEb ben mecbur kaldıkça yapıyorum ara ara güzel de tutuyor tadında da değişiklik olmuyor hazır yoğurtla da olur yani çal bu seferlik
hunilimom esraEb oluyor ama tadı güzel olmuyor ben 2 kez yaptım tutmadı 😂 ev yoğurdu mayası kullandım güzel oldu
esraEb [silindi] Snmkrby1_ hunilimom MerveAlsln [silindi] Teşekkür ederim hepinize cevap verdiğiniz için, yoğurdum çok güzel tutmuş 🙈 henüz açmadım birazcık dolapta soğuyup iyice katılaşsın diye ama kıvam almış belli görüntüsünden. Sarstığım zaman yoğurt kıvamında süt gibi değil 🤗🥰
esraEb Snmkrby1_ deneyeyim bakalım. Miktar olarak da aynı kullanıyoruz değil mi. Köy yoğurdundan ne kadar kullanıyorsak o kadar kullanacaz. Hazır yoğurt diye fazla koymaya gerek yok.
esraEb hunilimom ben de ilk kez deneyeceğim bakalım. Sütü kaynatmış bulunmuş bi kere ziyan olsun da istemem hazır köy sütü bulmuşum 🙈
esraEb MerveAlsln inşallah benimki de tutar. Herkes tutar yazmış. Ahaliye güveniyorum. Gerçi başka seçeceğim de yok 🤷♀️
Snmkrby1_ esraEb yok canım yok köy yoğurdundan ne kadar koyup hangi kıvamda çalışıyorsan öyle çalabilirsin afiyet olsun şimdiden 🥰