Bence bir doktora danışın gidene kadar
tavsiyem ben 3 aylıkken bel ağrım başlamıştı hala da ağrır çok, düşük riskim de vardı anneannem ebe sürekli yorulsan da yorulmasanda uzan ayağını yukarı kaldır dinlen der hem bel hem düşük olayı için böyle yapınca ağrılarım azalıyor azar azar size de tavsiye edebilirim geçmiş olsun 🙏