Mge127 Frdhcrt hayır doğum sonrası sol bacağım şişti Toplardamarım tıkanmıştı anjuyo oldum 3 yıl önce ve dünkü gittiğim doktor ise damar büzüşmüş dedi diğer doktor ise kan akışı sağlanıyor sıkıntı yok dedi 🤷♀️