deniz46 Merhaba anneler su anda 32 haftalık gebeyim ama 15 hafta hamileligimden bu yana goguslerimden sut geliyor sizce de cok erken gelmeye başlamamış mi sizde ne zaman gelmeye başladı ve de erken gelmeye başladığı için sütumun bebegime yararı azalır mi
Elfibrhm2609 deniz46 Bende de 30 hafta da gelmişti canım erken değil normal bence zaten de çok değil ki bir kaç damla geliyor ama sıkma sakin hiç elleme o ilk süt bebek için çok yararliymis
Gzdykpln deniz46 benimde oyle canim sikinti yapma sut bollugu diyolar ona demekki sut bezlerin iyi calisiyor dert etme dogum sonrasi gelecek sut cok farkli ona kolostrum deniyor.
semabrcn 34/3 üm bugüne kadar iki kere şeffaf su geldi bemin de sadece sağ gögsümden. süt gibi biley mi acaba
Elfibrhm2609 semabrcn 24 25 haftalar da sıvı geldi su gibi 30 dan sonra bildiğin beyaz süt geldi benden🙈 ama çok değil bir kaç damla ve sıkmadım ❤