Merhabalar kızlar bi kaç yerde ve bi kaç makalede okudum yurtdışıda çok kullanılan bir yöntemmiş deneyen var mı merak ediyorum. Doğum esnasında elinizde tarak bulundurmak. Hani şu dedelerin cep tarakları gibi olanlar varya onlar ☺️ elinde sıktırmanın doğum sancısını azalttığını söylüyorlar. Yurtdışında herkes doğum çantasında muhakkak bulunduruyormuş. Araştırmacılar: “Elinizde bir tarak tutmak akupunktur noktalarına baskı uygulayarak vücudunuzdaki kasılmaların önüne geçmenizi sağlayabilir. Bu teori, beynin yalnızca bir seferde yalnızca belirli sayıda duyulara odaklanabileceğini belirtir. Ellerinizdeki sinirler beyninize daha yakın olduğu için beyninize daha hızlı ulaşır.' Diye açıklıyor ne düşünüyorsunuz ☺️