Ece_burhan Haftadan beri devam eden suan 30 haftapik hamileyim ve mide ekşimesi mi reflümü bogazim cok kötü yaniyor ne yaptiysam gecmedi süt ictim olmadi uyuyamiyorum bile yediklerime dikkat ediyorum ama oluyor yine 🥺
Zeynepozcan Ece_burhan 4-5 gün önce bunun için acilde serum taktırdım çok şükür şikayetim kalmadı, size de öneririm
yesillimonn Ece_burhan Benimde 28 29 haftalarda başladı 37 oldum hala devam ediyor yemek borum cayır cayır yaniyor gaviscon iciyorum bir nebze de olsa rahatlatiyor gaviscon ya da rennie duo öneririm.
21_kub34 Gokceee__23 bende 32 haftalık 25 haftamdan beridir çekiyorum emin ol mide yanması için tüketmediğim bir şey kalmadı ama hiçbir şey fayda etmiyor ilaçlar zaten hiç etmiyor az kaldı zaten idare edecem mecbur
Asemosu06 Aynı durumdan bende şikayetçiyim ağzıma biraz yeşil mercimek attim rahatlatdi.biraz deneyebilirsiniz ne yersem midemden boğazıma doğru aci yanma hissi var
Zynppp_0999 Bende bu aralar aynı durumdayım 28. Haftadayım çok sütü sevmem ama ılık süt içiyorum iyi geliyor deneyebilirsin. Belki hafifler seninde
yesillimonn Ece_burhan Denk gelirse doktora yazdiriyorum gelmediği zamanalr eczaneden kendim aliyorum cnm
cherry_blossom Ece_burhan ben de daha yeni aynı şeyi yaşadım salatalık yedim şimdi sonrada odanın içinde adımladım iyi hissediyorum. Bir de sola yatın yatarken sağa yatınca daha çok yakıyor zaten denerseniz farkedersiniz :)
Sym4 Ece_burhan ben ilaç kullanmadan son yemeği 8’i geçirtmiyorum yatana kadar başka birşey yiyip içmiyorum sonra sakız çiğniyorum uyuyana kadar hiçbirşeyim kalmıyor
Minigininannesi Ece_burhan bende mide yanması sanıyordum eksi gibi oluyordu sanki midem taş gibi oluyordu su içsem yanıyordu. Gavisconu bırakın mide koruyucusu dahi kesmedi. Meğerse hazımsızlık olmuş ve midem ne yesem eritmiyormuş. Söyle söyleyim akşam yediğim yemeği sabah mide bulantısı ile çıkarıyordum. Doktorum bir ilaç verdi magnesie calcinee diye her gün öğle yemeği sonrası en küçük ölçeği ile karıştırıp içiyorum kendime geldim. Hiç bir şey geçirmezse doktorunuza danışın.
Aslihan21 Ece_burhan gaviscon şurup kullanıyorum ce akşam yemeğini erken yiyorum yatman öndede muz elma yiyorum
Nurgulll25 @"Ece_burh Her şeyi kullanmış biri olarak söylüyorum ki ne yaptıysam asla ama asla geçmemişti özele gittiğim doktorum nexium yazdı gerçekten işe yaradı sabah aç karnına kullanıyorum gün boyu yanma olmuyor ama doktorunuza danışmadan kullanmayın