ArvenMom Ebr54 kestirdim doğurdum da bir sorun yok şöyle hurafelere mümkünse inanmayın kafa karışıklığı yaratıp yıpratır 👍🏼
Hilal2901 Ebr54 kestim iki kez şükğr sağlıklı ilerliyor gebeliğim böyle seylere inanıp kendinizi üzmeyin. Zaten gebelik sıkıntılı bi dönem bi de saçla ugrasmak🥴
Senaykork Ebr54 yarın ombre yaptırıp kestirecegim 32+5 haftayim , hiç böyle şeylere inanma,bunu söyleyenlere o zaman tırnakta kesmemek lazım diye bı sor ne cevap vercekler çok merak ediyorum