Yaseminki Deletedmom_116 Sancı kac olması gerekiyor acaba bende 30 35leri goruyorum🤗 birde kaçıncı haftadasiniz 🙃
Deletedmom_116 Yaseminki eğer duzenliyse yükselmeye meyili olabilir sanciniz Ama bı kaç kere öyle olup gerisi düşükse Yalancıdır . Aslında 40 a dönüyoruz ama gelişime göre 37+2 de
Yaseminki Deletedmom_116 ayy insallah yükselir kendiliginden sancim gelirde bi çırpıda dogururum 😊🤲 gerci erken de bana vaktinde gelsin kuzucuklarimiz insallah sizde sag salim kucaginiza alasiniz😊🌸
Glcn12 Yaseminki benim hiç düşmedi ya karnım okdr yukarıdaydı ki nefes bile alamazdım hiç de inmedi öyle karnıma basa basa doğurdum
Yaseminki dilay_06 kafa aşağıda olabilir benimde oyleudi ama karnim düştü yani bebek kanala girmiş demek🤗🙃
Glcn12 Yaseminki çok zordu birazda hastanedeki ebeler felan ilgilenmedi atılarak dığumhanrye tamam doğur kendin doğumdan sonra açlıktan yere düştüm kimse yok bağırıyorum hemşire diye yok beni duyan sonra koşa koşa hepsi geldi çocuk düştü sanmışlar