Kızlar benim saçlarım platin sarı. Yani sarıydı 🙈 23 haftalık hamileyim. En son hamile kalmadan 3-4 ay önce boyatmıştım. Tam açma boyama zamanım gelmişti ki hamile olduğumu öğrendim. İlk hamileliğimde emzirme dönemi bitene kadar hiç boyatmamıştım saçlarımı. Şimdi saç rengin çok açık olduğu için gözümü çok rahatsız ediyor🙄 iki farklı renk var resmen saçımda. Sadece boyama olsa neyse ama önce açma işlemi görmek zorunda saçlarım. Hamileyken açma boyama yaptıran var mı aranızda?