Salihaacar Hayırlı akşamlar arkadaşlar, Gebeliğimin 13. Haftasindayım yarın için devlet hastanesinden randevu aldım. Cinsiyeti öğrebilmem için bakmıyorlar diye duydum 16. Hafta diye bir kural var mı? Deneyimli olan arkadaşlar varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Mona- Salihaacar 16 dan önce tahmin bile etmiyorlar. Devlet hastaneleri yemin etmiş söylememek için mecbur bekleyeceksin.
Oykualz Salihaacar ben 15 haftada devlet hastanesinde net olarak ogrenmistim. Bunun bir kuralı yok fakat doktorlar tabiki görüntüden emin olmadan cinsiyet söylemezler:)
09layda Salihaacar yok belli olmuyor benim tanıdığım insanların çoğunda 12.haftada biliyolar özeldede öğrenebilirsin kesin özelde söylüyolar eminim
Bbbsr Salihaacar evet kendileri söylüyolar zaten 16 dan önce söylemeyiz diye ama bi tahmin yürütseniz falan dersen belki söyler benm gittiğim doktor öyle yaptı
Zehra_25x Mona- mecburi soypemiyorlar canim yasak cunki cinsiyet ogrenip kurtaj yaptiran cok ama 16 haftadan sonra kurtaj olmuyor. Heryerde yasak oldugu icin sornasinda soyluyorlar.
Mona- Zehra_25x onu bnde duymuştum bebek düşsün diye ağır kaldıran ilaç içenler oluyormuş o yüzden bebeğin büyümesini bekliyormuş doktorlar. Çok korkunç bişey Allah korkusu olmayanlar 😔😔
Salihaacar 09layda Evet bizde bu hafta özele gideceğiz öğrenme durumum olsaydı eşime surpriz yapmak istiyordum 🥰