Kesinlikle park beşik diyorum bende. Benimle birlikte doğum yapan arkadaşlarım sepet beşik tahta beşik aldılar ve hiçbiri memnun kalmadı. Biz park beşikte çok rahat ettik. Zaten kademeli olunca dönmeye başladığında bi alt kademeye geçiriyorsun yan tarafı anne yanına açılıyor geceleri müdahale edebiliyorsun.yataktan çıkma düşme derdi yok. Aparatları ile sallanabiliyor. Oda dan odaya rahat taşıyabiliyorsun yatağı. Uyku eğitimini de çok rahat alıyorlar ayrıca. Kızım 2 yaşına kadar park beşikte yattı şimdi kardeşi olacağı için normal yatağa geçirdik.