ebrunasrullahylmz12211221 Cansu3333 Başakşehir çam ve sakura da karolin ohanoğlu çok iyi bi doktordur
Cansu3333 Guldenn Kac kere gittin irfan beye ve doğum orda yaptırmıyomus doğrumu acaba baska doktora yonlendorıuomus
Guldenn Cansu3333 benim 2. Gebeliğim ilkinde de irfana gittim 500 evler şafak Albert e yönlendiriyor irfan çok iyi bir doktor Albert e doğumumu o yaptı
Nur001 Cansu3333 arkadaşım geçen hafta doğum yaptı fiyat için önce anlaştılar diye biliyorum normal doğum yaptı sezeryanı bilemiyorum maalesef