ebrunasrullahylmz12211221 Yagmur75 Rengi koyu mu doktora git bende de oldu gitmedim daha koyulaştı doktora gittim düşük tehliken var dedi 1 hafta sonra düşük yaptım
Mutluemos Yagmur75 yarın gitme imkanınız varsa gidin gözükün içiniz rahat olsun inşaAllah hersey yolundadır 🌸
Aysenur222 Yagmur75 yavrum renk ne olırsa olsun düşük önleyici fitil ve iğneler kullanmalısın iyi bir doktora görün bugun öle gelir yarın kırmızı tecrübe sana söylüyor yani
ebrunasrullahylmz12211221 Yagmur75 Bence sen tedbir amaçlı git görün doktora sonra leken koyulaşırsa bazı şeyler için geç olmasın ben bekledim normaldir dediler ama bin pişman oldum onları dinlemekle bebeğimi kaybettim
1_prensesannesii Yagmur75 büyük ihtimalle çok tehlikeli değildir ama yine de burda kimse bilemez doktorunuz görmeli
Ytrr Yagmur75 ay hiç korkma bende çok yaşadım. Yerleşme kanaması oluyor onlar canım kahverengi akıntıdan korkma 🥳 ama kırmızı renkte regl kanı gibi olursa hastaneye git